Betalings informatie

Online Betaling

Betalen in de winkel / ophaalpunt

Transactiekosten

Het betaalproces werd onderbroken

Ik heb geen bevestiging ontvangen
Gegevens online betaling

Online Betaling

Bestellingen dienen vooraf betaald te worden via overschrijving of online via Shopify-payments. 
Betaalt u via overschrijving dan dien je het verschuldigde bedrag over te maken op onze bankrekening BE45 0019 6770 2489 met de vermelding van het bestelnummer. De verzending zal pas gebeuren nadat het volledige bedrag, overeenkomstig de bevestiging via email, werd ontvangen op onze rekening. Wij bevestigen de betaling binnen de 2 werkdagen na ontvangst. 
Bestellingen via overschrijving dienen binnen de 7 dagen betaald te worden. Indien dit niet gebeurd is, zijn we vrij om de bestelling te annuleren

Betalen in de winkel / ophaalpunt

In de winkel / ophaalpunt kan je naast cash ook betalen met je bankapp.
De bankapp is een snelle en veilige manier die we als voorkeurs-methode gebruiken. 
Bij een online reservatie van spellen die je wenst op te halen in de winkel betaal je pas in de winkel bij ophaling.

Transactiekosten

Er worden geen transactiekosten - zowel online als in de winkel - aan de klant aangerekend.

Het betaalproces werd onderbroken

Check bij aankoop van een spel altijd meteen de inhoud. Het gebeurt uitzonderlijk wel eens dat bepaalde onderdelen schade hebben opgelopen, of zelfs ontbreken. Neem in geval van schade of ontbrekende onderdelen meteen een contact op met Spelgenot via info@spelgenot.be. Langs komen is niet nodig

Ik heb geen bevestiging ontvangen

Check zeker je spam folder in je mailbox. De website stuurt steeds een mail met alle bestelgegevens. Kan je deze mail niet terugvinden? Neem dan contact op met Spelgenot via info@spelgenot.be.

Gegevens online betaling

Voor de online betaling werken we samen met Shopify payments. Wij zijn evenwel niet aansprakelijk voor misbruik van deze gegevens door derden. Indien uw betaling geweigerd wordt door uw bank/financiële instelling, wordt de bestelling uitgesteld. Wij kunnen in geval van weigering in geen geval verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele vertragingen in de uitlevering/niet-levering. Alle kaarthouders zijn immers onderworpen aan een validatie en de goedkeuring van de verstrekker van de betaalkaart.