Levering | Voorraad informatie

Voorraad

Ophaling in de winkel / ophaalpunt

Verzending en bezorging

Levering in Benelux

Verzendkosten
Wat te doen bij schade
Artikelen retourneren

Voorraad

Hou er rekening mee dat niet alle producten bij ons op voorraad zijn, deze zijn mogelijk ook uitgeput bij onze leveranciers. Je kan ons altijd contacteren via info@spelgenot.be als je wil dat we de beschikbaarheid controleren voordat je de bestelling plaatst.

Onze producten hebben 4 verschillende mogelijke statussen:

 "In winkelwagen" : We hebben minimaal 1 stuk van het product op voorraad en kunnen we direct of volgende werkdag verzenden.

 "Bestellen" : Producten die tijdelijk zijn uitverkocht en die we op korte termijn opnieuw verwachten / bestellen. Hou er rekening mee dat vertragingen altijd mogelijk zijn.

 "Pre-order" : Producten die nog niet beschikbaar zijn. De vermoedelijke release datum kan je vinden in de productbeschrijving. Hou er rekening mee dat de release altijd kan uitgesteld worden en de “vanaf verkoop datum” bepaald wordt door de leverancier.
Je pre-order is pas definitief na het ontvangen van een bevestigingsmail.
Als je voorbestellingen combineert met producten in voorraad zullen deze producten voor je worden gereserveerd. De bestelling zal uitgeleverd worden van zodra alle producten beschikbaar zijn. Indien een gemengde bestelling is het beter om de pre-order en de voorradige producten apart te bestellen. 

"Out of print" : Spellen die langer onbeschikbaar zijn en waarvan er ook geen stock meer is bij de uitgever en distributeurs.

Ophaling in de winkel / ophaalpunt

Indien je een bestelling plaatst op de Spelgenot website kan je er ook voor kiezen om op deze gratis op te halen te Merkem.

Zie je een spel dat je graag wenst aan te kopen? 

Bestel het alvast, voor ophaling in de winkel ! 

De reservatie blijft 1 week voor jou opzij liggen.

Verzending en bezorging

Wij verzenden de spellen via PostNL, doch behouden we het recht om zonder melding van vervoersfirma te wijzigen . Wij zijn op geen enkele manier aansprakelijk indien de leveringen niet binnen de vooropgestelde termijn plaats vindt. Het overschrijden van de leveringstijd en/of het overschrijden van de termijn van dertig dagen na het plaatsen van de bestelling, stelt ons niet automatisch in gebreke.

Levering in Benelux

Voor Benelux - verzending PostNl

Belgie
Online bestellingen voor 14 u worden de werkdag zelf nog klaar gemaakt (indien op voorraad). Ten laatste de volgende werkdag wordt het pakket via PostNL verstuurd. Zodra jouw bestelling is afgegeven bij PostNL zal je een tracking code ontvangen (check zeker je spam folder). In normale omstandigheden zal jouw pakje 2 werkdagen later worden aangeboden door jouw postbode op het door jou opgegeven adres.

Nederland
Voor onze verzendingen naar Nederland werken wij ook met PostNL. We streven ernaar uw pakketten zo snel mogelijk te versturen, maar houd er rekening mee dat leveringen naar Nederland doorgaans langer onderweg zijn dan 2 werkdagen. Kleine artikelen worden, waar mogelijk, als brievenbuspost verzonden. Grotere artikelen versturen wij als postpakket.

Luxemburg
Voor onze verzendingen naar Luxemburg werken wij ook met PostNL. We streven ernaar uw pakketten zo snel mogelijk te versturen, maar houd er rekening mee dat leveringen naar Nederland doorgaans langer onderweg zijn dan 2 werkdagen. Kleine artikelen worden, waar mogelijk, als brievenbuspost verzonden. Grotere artikelen versturen wij als postpakket.

Bij betalingen met Bancontact of credit card ontvangen wij direct een betaalbevestiging. Betalingen per bankoverschrijving duren tussen de 1 en 3 werkdagen, de bestelling wordt dan na ontvangst van uw betaling verstuurd.Bent u niet thuis op het moment van bezorging, dan biedt PostNL de bestelling nog een tweede keer aan op de eerstvolgende werkdag.

We behouden ons het recht om van vervoersfirma te wijzigen zonder melding hiervan.
Spelgenot is niet verantwoordelijk voor de levertermijn van vervoersfirma.

Verzendkosten

We versturen uw pakket aan huis via PostNL. Op werkdagen doen we ons best om deze binnen de 24u af te leveren op een Postpunt. Voor de levertermijn van Postnl staan we niet garant. Feestperiodes kunnen langere leveringsperiodes hebben, hou hier dus rekening mee. Al onze pakketten worden in een optimale verpakking en in perfecte staat verstuurd .

Voor België

- Voor bestellingen tot 75 € is het tarief 5,60 €.
- Voor bestellingen boven de 75 € is het tarief 3,50 €.

Voor Nederland

- Voor bestellingen tot 75 € is het tarief 9,00 €.
- Voor bestellingen boven de € 75 betaalt u € 6,00 €


Opgelet : Voor bestellingen boven de 5 kg kan er een meerprijs van 1.5€ gevraagd worden.


Wat te doen bij schade

Al de artikelen verzenden wij als postpakket. 
Onze zendingen worden in een optimale verpakking en in perfecte staat verstuurd.
Heb je toch een levering ontvangen die schade heeft opgelopen? 
Stuur dan zo snel mogelijk een mail met daarin volgende foto's:
Foto (‘s) van het etiket
Foto (‘s)van de volledige verpakkingsdoos en beschermend materiaal
Foto (‘s) van het beschadigde product

Artikelen retourneren

Een spel in folie (folie en spel in perfecte staat) terugsturen kan binnen de 14 dagen na de levering. Gelieve het spel goed te verpakken (eventueel zelfde verpakking te hergebruiken). 
Neem contact op met Spelgenot via info@spelgenot.be zodat we een etiket kunnen aanmaken. Zodra de retour is ontvangen en gecontroleerd krijg je kortingscode per mail voor een toekomstige aankoop, de kosten voor de verzending worden in mindering gebracht.