U kan ons steeds contacteren via social media of info@spelgenot.be om op andere dagen langs te komen.
Veelgestelde vragen
Openingsuren
Contact
Spel inwisselen
Schade & missende onderdelen
Ophaling in de winkel / ophaalpunt
Voorraad
Openingsuren
Maandelijks plaatsen we onze openingsuren waar je ons een bezoekje kan brengen op onze "openingsuren" rubriek.
Contact
Heeft u een vraag, opmerking of klacht ? Stuur een mail naar: info@spelgenot.be .
Spel inwisselen
Heb je een spel gekocht of cadeau gekregen waarover je toch twijfels hebt ? Een spel inwisselen bij Spelgenot is geen enkel probleem. De enige voorwaarden zijn dat het spel nog in perfecte folie moet zitten, en het spel in perfecte staat moet zijn. Stuur onze een mailt hiervoor via info@spelgenot.be .
Schade & missende onderdelen
Check bij aankoop van een spel altijd meteen de inhoud. Het gebeurt uitzonderlijk wel eens dat bepaalde onderdelen schade hebben opgelopen, of zelfs ontbreken. Neem in geval van schade of ontbrekende onderdelen meteen een contact op met Spelgenot via info@spelgenot.be. Langs komen is niet nodig.
Ophaling in de winkel / ophaalpunt
Indien je een bestelling plaatst op de Spelgenot website kan je er ook voor kiezen om op deze gratis op te halen te Merkem. Geef ons een seintje wanneer U erom wil komen via info@spelgenot.be.
Neem contact op voor eventuele levering regio Roeselare of regio Brugge.
Zie je een spel dat je graag wenst aan te kopen? Bestel het alvast, voor ophaling in de winkel !
De reservatie blijft 1 week voor jou opzij liggen.
Voorraad
Hou er rekening mee dat niet alle producten bij ons op voorraad zijn, deze zijn mogelijk ook uitgeput bij onze leveranciers. Je kan ons altijd contacteren via info@spelgenot.be als je wil dat we de beschikbaarheid controleren voordat u de bestelling plaatst.
Onze producten hebben 4 verschillende mogelijke statussen:
"In winkelwagen" : We hebben minimaal 1 stuk van het product op voorraad en dit kan onmiddellijk na betaling verzonden worden.
"Bestellen" : Producten die tijdelijk zijn uitverkocht en die we op korte termijn opnieuw verwachten / bestellen. Hou er rekening mee dat vertragingen altijd mogelijk zijn.
"Pre-order" : Producten die nog niet beschikbaar zijn. De vermoedelijke release datum kan je vinden in de productbeschrijving. Hou er rekening mee dat de release altijd kan uitgesteld worden en de “vanaf verkoop datum” bepaald wordt door de leverancier. Indien je een preorder wenst te annuleren, dan zullen we het betaalde bedrag terugbetalen als de annulatie binnen de 14 dagen gebeurt. Annuleer je na deze tijd een preorder, dan zul je een tegoedbon krijgen t.w.v. het betaalde bedrag. Als je voorbestellingen combineert met producten in voorraad zullen deze producten voor je worden gereserveerd. De bestelling zal uitgeleverd worden van zodra alle producten beschikbaar zijn. Indien een gemengde bestelling is het beter om de pre-order en de voorradige producten apart te bestellen.
"Out of print" : Spellen die langer onbeschikbaar zijn en waarvan er ook geen stock meer is bij de uitgever en distributeurs.